مقالات راهنمای خرید و نگهداری مبل و دکوراسیون

معرفی 6 مبل لاکچری راحتی با امکان خرید مستقیم از تولیدی

مبل لاکچری راحتی

مبل و مبلمان این روزها تبدیل به عضوی ثابت از دکوراسیون داخلی منازل، ادارات و دیگر مکانها شده است. مبل‌ ها در انواع مختلف شامل مبلمان راحتی، مبلمان ال و … طراحی شده که هر دسته‌بندی نیز در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف و بنا به سلیقه‌ی خریدار تولید می‌شود. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی 6 مبل لاکچری راحتی با امکان خرید مستقیم از تولیدی مبل افرا بپردازیم. مبل راحتی همواره مورد پسند عموم مردم بوده و به جرات می توان گفت ، جز اولین انتخاب‌ها در این زمینه خواهد بود.

مبل راحتی چستر آرمانی

مبل راحتی چستر آرمانی، مناسب برای انواع دکوراسیون مدرن و کلاسیک بوده و با کیفیتی بی‌نظیر طراحی و ساخته می‌شود. برای ساخت از کلاف چوب روس، سفید و اسفنج 30 کیلیویی بهره برده شده است و از انواع پارچه با جنس پاگانی، تورنادو، دیاموند، مازاراتی، مسکو، ملیتا، نیزا و رنگ‌های مختلف و با بهترین کیفیت استفاده شده است.

مبل چستر آرمانی، به صورت هفت نفره طراحی شده است و شامل یک کاناپه 3 نفره یک کاناپه دونفره و دو مبل تک نفره است. این مبل راحتی در عین سادگی بسیار راحت و شیک بوده و می‌تواند زیبایی دکوراسیون داخلی شما را چشم نواز کند. برای مشاوره و  خرید می‌توانید از طریق لینک بالا اقدام کنید.

مبل چستر آرمانی تولیدی مبل افرا

مبل راحتی اطلس

مبل راحتی اطلس، به صورت هفت نفره طراحی شده است و شامل یک کاناپه 3 و یک کاناپه 2 نفره و دو مبل تک نفره است. کف مبل راحتی مدل اطلس با فوم سرد که با کیفیت بسیار بالا است و کلاف چوب روس و چوب جنگلی طراحی شده است، و پایه ها از جنس چوب روس دارای انواع رنگ بندی بوده که می‌توان به رنگ‌های قهوه‌ای سوخته، فندقی، سفید و … اشاره کرد.

ابعاد کاناپه 3 نفره طول بیرون دسته 210 عمق 60 سانتیمتر، ابعاد کاناپه 2 نفره طول بیرون دسته 170، علاوه بر تنوع رنگ بندی قسمت چوبی می‌توان به تنوع بسیار بالای پارچه‌ها که در مبل بالا مطرح شد نیز اشاره کرد که بنا به سلیقه‌ی مشتری گرامی انتخاب و طراحی خواهد شد.  برای مشاوره و یا خرید مبل راحتی اطلس می‌توانیدروی لینک بالا کلیک کنید و یا با ما تماس بگیرید.

مبل راحتی جدید اطلس تولیدی مبل افرا

مبل راحتی الیکا

از سری مبل‌های راحتی می‌توان به مدل بی‌نظیر و با کیفیت مبل راحتی الیکا، اشاره کرد. طراحی به روز و زیبای این مبل راحتی باعث می‌شود که مبل راحتی الیکا جز انتخاب‌های شما برای خرید مبل قرار گیرد. مبل راحتی الیکا، به صورت هفت نفره طراحی شده است و شامل دو کاناپه 3 و 2 نفره و دو مبل تک نفره است.

این مبل با طراحی فرانسوی، که به زیبایی یک مبل لاکچری راحتی را به نمایش گذاشته است. در قسمت تکیه گاه این مبل لوزی دوزی هایی انجام شده است که بسیار منظم و ظریف میباشند و باعث‌ خاص تر بودن این محصول میشود. طراحی تک نفره های مبل الیکا کاملا استاندارد بوده و علاوه بر راحتی بسیار زیاد فضای کمی را اشغال میکند.

دوام بالای این مبل راحتی به علت استفاده از فوم سرد برای کف و همچنین استفاده از چوب روس در کلاف آن بوده و راحتی و آسایش را برایتان به ارمغان خواهد آورد. همچنین چوب بدنه با رنگهای قهوه ای ، فندقی و سفید ارائه می شود و پارچه با جنس های مختلف آن باعث می‌شود تا مبلی خاص و دقیقا مطابق سلیقه‌ی خود را انتخاب و خریداری کنید.

مبل راحتی الیکا تولیدی مبل افرا

مبل چستر مکانیزم لیندو، یک مبل لاکچری راحتی

از انواع مبل لاکچری راحتی می‌توان به مبل چستر مکانیزم لیندو، اشاره کرد. به صورت هشت نفره طراحی شده است و شامل دو کاناپه 3 نفره و دو مبل تک نفره است. در طراحی و ساخت این مبل جدید و زیبا از کف اسفج 30 کیلویی و کلاف چوب روس و سفید استفاده شده است. دوام و کیفیت بالای این مبل راحتی شیک باعث می‌شود.توجه داشته باشید که تنوع بالای جنس پارچه (پاگانی، تورنادو، دیاموند، مازاراتی، مسکو، ملیتا، نیزا) و رنگ می‌تواند خیال شما را بابت خرید طرح دلخواه تان آسوده کند.مبل چستر مکانیزم لیندو تولیدی مبل افرا

5. مبل ال زارا

مبل ال زارا، طراحی شیک و ساده‌ی این مبل نظر شما را به خود جلب خواهد کرد، اجزای این این مبل شامل مبل ال + کنج + پاف + باکس، که نشیمن 6 نفره ارائه می دهد. ظاهر زیبای مبل ال زارا، با هر رنگ و ترکیب پارچه‌ای بسیار شیک خواهد شد و جلوه‌ی خاصی به منزلتان خواهد بخشید. کف این مبل از اسفنج 30 کیلویی ساخته شده است و با کلاف چوب روس و سفید طراحی می‌شود. جنس پایه چوب روس، رنگ پایه شامل سفید، فندقی، استخوانی.

مبل ال زارا تولیدی مبل افرا

6. مبل ال کاژو

مبل‌ ال برای استفاده در آپارتمان‌های کوچک بسیار مناسب می‌باشند. از سری مبل‌های ال می‌توان به مبل ال کاژو، اشاره کرد که علاوه بر ست اصلی مبلمان از پاف نیز در آن بهره برده شده است. که شامل دو قسمت ال + تک نفره بدون دسته، در این سری از مبلمان نیز از کلاف چوب روس و پایه نیز از جنس چوب روس، به همراه کف با جنس فوم سرد استفاده شده است که دوام مورد نظر خریداران گرامی را تامین می‌کند.

استفاده از انواع پارچه‌ها با جنس و طرح‌های مختلف و همگام با سلیقه‌ی مشتریان عزیز بی‌شک می‌تواند مبل ال مدل کاژو را در اولویت‌های اول انتخاب شما قرار دهد. برای مشاوره و یا خرید می‌توانید از طریق منوی بالا و یا باکس سرچ مبلهای معرفی شده را مشاهده کنید.با کارشناسان ما تماس بگیرید. تمامی محصولات تولیدی مبل افرا با امکان خرید مستقیم از تولیدی با مناسبترین قیمت در بازار مبل یافت آباد دارای ۱۸ ماه ضمانت شر‌کتی بوده و تحویل آن درب منزل در سراسر کشور با بسته بندی مناسب و مقاوم انجام میشود‌.

مبل ال کاژو تولیدی مبل افرا

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *