مقالات راهنمای خرید و نگهداری مبل و دکوراسیون

راهنمای خرید مبل راحتی

راهنمای خرید مبل راحتی تولیدی مبل افرا

راهنمای خرید مبل راحتی، به شما کمک میکند بهترین و لذت بخش ترین خرید را کنی. وقتی نوبت به خرید مبل جدید می رسد، اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند طراحی جذاب و چگونگی هماهنگی با ظاهر و دکوراسیون خانه است. تعداد زیادی مبلمان تولید انبوه وجود دارد که ممکن است زیبا به نظر برسند، اما در عرض چند ماه شروع به افتادگی و محو شدن می‌کنند و شما را از خرید خود پشیمان می‌کنند.

نکات راهنمای خرید مبل راحتی

در خرید مبل راحتی، پیش از هرچیز باید به این نکته توجه کنید که مبلمان را به چه منظوری خریداری می‌کنید، قرار است مناسب برای استفاده مهمانان باشد و یا مناسب برای استفاده‌ی دائمی و روزمره. درصورتی که مبل به جهت استفاده‌ی مهمان درنظر گرفته شده باشد، میتواند ظاهری کلاسیک‌تر داشته باشد، اما مبلمانی که به جهت استفاده‌ی روزمره در نظر گرفته شده باشد، بهتر است از سری مبل ‌های راحتی انتخاب شود.بی‌شک در هنگام خرید مبل باید به رنگ و جنس آن توجه کنید، رنگ مبل می‌تواند با رنگ پرده و یا دکوری‌ ها هماهنگ یا مکمل باشد. هرگز رنگ مبل را با دیوار ست نکنید تا مبل به منزل شما جلوه‌ی بیشتری بدهد.

اینجا در تولیدی مبل افرا ما از شما می‌خواهیم با اطمینان و آگاهی کامل خرید کنید و روی چیزی سرمایه‌گذاری کنید که نه تنها عالی به نظر می‌رسد، بلکه برای یک عمر ماندگار خواهد بود. برای کمک به شما پنج ویژگی کلیدی برای خرید مبل راحتی جدید که باید به آن توجه کرد را توضیح داده ایم. همچنین میتوانید برای مشاهده انواع مبل راحتی تولید شده توسط ما به لینک بالا مراجعه کنید.

 

 

اندازه و سایز مبل راحتی

در خرید انواع مبل راحتی باید به تناسب بین سایز مبل با مساحت اتاق توجه کرد، مبل‌ها از نظر اندازه و پهنا در سایزهای متفاوتی تولید می‌شوند، اگر منزل کوچکی دارید به طور قطع باید از مبل‌های با پهنای کمتر و کوچکتری استفاده کنید.

در دسته بندی مبل‌ها، مبل‌های ال برای منازل کوچک بسیار مناسب است، اگرچه در دکوراسیون منازل بزرگ نیز زیبایی خاص خود را خواهد داشت. مبلمان کلاسیک و سلطنتی به جهت طراحی خاص و سایزهای بزرگتر، برای منازل بزرگتر توصیه می‌شود و در نهایت مبلمان راحتی برای هر منزل و با هر اندازه‌ای مناسب خواهد بود.

اسکلت یا قاب مبلهای راحتی

هر مبل با کیفیتی نیاز به یک قاب خوش ساخت دارد که به آن اجازه دهد شکل و یکپارچگی کلی خود را حفظ کند. قاب اسکلتی است که تمام قسمت‌ های مبل را کنار هم نگه می‌دارد، و به همین دلیل استحکام چوب اسکلت مبل مهم است که می‌تواند در برابر استفاده روزمره بدون به خطر انداختن راحتی بایستد.ما در تولیدی مبل افرا از چوب راش و روس گرجستان برای اسکلت مبل های راحتی استفاده می کنیم. این جنس چوب هم استحکام خوبی دارد و هم قیمت مناسب برای شما خریداران.

اتصالات قاب مبلمان راحتی

در حالی که یک قاب محکم مانند چوب راش می تواند به شما در طول، عرض و ارتفاع مبل شما استحکام دهد، نحوه اتصالات قاب مبلمان راحتی، به یکدیگر نیز اهمیت زیادی دارد. نوع مناسب نازک کاری که توسط یک صنعتگر متخصص انجام می شود، می تواند استحکام و دوام قاب مبل را بیشتر کند.

جنس پارچه مبلی

جنس پارچه مبلی که می‌تواند شامل اروس، ملیتا، مازراتی، پورشه، زد ایکس و غیره باشد، هرکدام طرح و کیفیتی متفاوت داشته که باید با توجه به سلیقه و نیاز خود پارچه‌ی مناسب را انتخاب کنید. قطعا زیبایی مبلمان از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب مبل است.بهترین پارچه های مبل مناسب انواع دکوراسیونها در تولیدی مبل افرا موجود میباشد. براحتی میتوانید انتخاب و سفارش بدهید.

پارچه مازاراتی کالشن 1پارچه اروس کالشن 1

پر کردن کوسن

کوسن ها پشتیبانی لازم را برای استراحت و همچنین فرم و حجم دادن به مبل شما فراهم می کنند. سبک و ظاهر مورد نظر مبل تعیین می کند که از کدام پرکننده کوسن استفاده شود. متداول ترین آنها فوم و الیاف پلی استر هستند. هر کدام ویژگی خاص خود را دارند و کیفیت های متفاوتی را اضافه می کنند. همچنین مواردی وجود دارد که از هر دو این مواد پرکننده برای رسیدن به نتیجه مطلوب استفاده می شود.

در تولیدی مبل افرا می توانید مطمئن باشید که ما فقط از بهترین کیفیت فوم در مبلمان خود استفاده می کنیم. این حوزه ای است که برخی از شرکت ها در تلاش برای کاهش هزینه ها در آن صرفه جویی می کنند، اما زمانی که از مواد ارزان تر استفاده شود، مبلی با عملکرد ضعیف تری خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *