مقالات راهنمای خرید و نگهداری مبل و دکوراسیون

انواع سرویس خواب؛ معرفی 5 سرویس خواب شیک

انواع سرویس خواب؛ معرفی 5 سرویس خواب زیبا

سرویس خواب و معرفی اجزای آن

سرویس خواب‌ به طور معمول از خود تخت خواب، میز آرایش، کمد، پاتختی، مبل پاتختی یا پاف، آیینه و صندلی تشکیل شده‌اند. به طور معمول افراد و به خصوص نوعروسان خرید تخت را جز موارد مهم و ضروری دکوراسیون منزل خود می‌دانند، از این رو تصمیم بر آن گرفتیم تا با معرفی انواع سرویس خواب‌ خرید و انتخاب را برای شما همراهان گرامی تولیدی مبل افرا آسوده کنیم، پس با ما همراه باشید.

انواع سرویس خواب‌

انواع سرویس خواب در طراحی و دیزاین مدرن دکوراسیون داخلی منزل به دسته سرویس خواب کلاسیک و سرویس خواب‌ مدرن یا اسپرت تقسیم می‌شوند که در ادامه به معرفی و توضیح مفصل پیرامون هریک خواهیم پرداخت.

سرویس خواب کلاسیک

سرویس خواب‌ کلاسیک از سری سرویس خوابهای محبوب و پرفروش در ایران است، بیشتر علاقه‌ی خرید این نوع از سرویس خواب مختص به نوعروسان می‌باشد. با مراجعه به لینک تخت خواب دو نفره عروس و داماد می توانید انواع محصولات تولیدی مبل افرا را مشاهده کنید طراحی و تزئینات این نوع از سرویس خواب به طور عمده از چوب روس و راش بوده و تزئینی به شکل تاج در قسمت بالای تخت قرار می‌گیرد.

البته باید توجه داشت که امکان سفارش این نوع از سرویس خواب‌ها با جنس هایی همچون ABS و MDF نیز وجود دارد، اما به طور معمول اجزا و ملزومات آن، مانند کمد، میز آرایش، صندلی و غیره از چوب‌های روس و یا راش ساخته می‌شوند و به طبع به علت کیفیت بسیار بالاتر قیمت بیشتری خواهند داشت.

سرویس خواب مدرن

از دیگر انواع سرویس خواب، می‌توان به سرویس خواب‌ مدرن اشاره کرد که جنس و تنوع رنگ در آن بسیار بوده و نوع اتصال آن به گونه‌ ای است که راحتتر و سریع‌تر باز و بسته می‌شود و امکان جابجایی آن آسان‌ تر است. در ادامه توجه شما را به تعدادی از جدیدترین سرویس خوابهای مدرن جلب می‌کنیم. در ادامه تعدادی از سرویس خواب شیک و جدید را مشاهده خواهید کرد

سرویس خواب دو نفره الماس

سرویس خواب دو نفره الماس تولیدی مبل افرا
سرویس خواب دو نفره الماس، طراحی ساده و در عین حال شیک سرویس خواب الماس نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب خواهد کرد، این سرویس خواب از جنس چوب و یا MDF طراحی و ساخته می‌شود و انتخاب جنس و متریال آن مطابق با نظر مشتری خواهد بود. برای دید بقیه مدلهای سرویس خواب دو نفره روی لینک کلیک کنید.

سرویس خواب سلطنتی آروشا

سرویس خواب سلطنتی آروشا تولیدی مبل افرا
سرویس خواب سلطنتی آروشا، از سری مدلهای شیک و توصیه شده که زیبایی اتاق خواب شما را چندین برابر خواهد کرد. این سرویس خواب که از جنس ABS و بسیار با کیفیت ساخته شده است دارای تخت خواب،میز آرایش، پاتختی، قاب آیینه و صندلی می‌باشد و شما عزیزان می‌توانید بنا به سلیقه‌ی خود اجزای آن را کم یا بیشتر کنید.

سرویس خواب سلطنتی سپنتا

سرویس خواب سلطنتی سپنتا تولیدی مبل افرا
سرویس خواب سلطنتی سپنتا، از جدیدترین مدل‌های سرویس خواب‌ می‌توان به سرویس خواب مدل سپنتا اشاره کرد، زیبایی این سرویس خواب بدون شک نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. این سرویس خواب همانند سرویس خواب مدل آروشا دارای تخت خواب،میز آرایش، پاتختی، قاب آیینه و صندلی بوده و از جنس با کیفیت ABS طراحی و ساخته شده است.

سرویس خواب سلطنتی ماهک

سرویس خواب سلطنتی ماهک تولیدی مبل افرا
سرویس خواب سلطنتی ماهک، طراحی شده از چوب مستحکم و با کیفیت بوده و دارای تخت خواب،میز آرایش، پاتختی، قاب آیینه و صندلی است. طراحی خاص و منحصر به فرد این سرویس خواب بسیار چشمگیر بوده و زیبایی اتاق خوابتان را دو چندان خواهد کرد.

سرویس خواب سلطنتی پیچک

سرویس خواب سلطنتی پیچک تولیدی مبل افرا
سرویس خواب سلطنتی پیچک، از دیگر مدلهای سرویس خواب کلاسیک می‌توان به سرویس خواب مدل پیچک اشاره کرد، این سرویس خواب زیبا طراحی شده از ABS و MDF می‌باشد و شامل تخت خواب،میز آرایش، پاتختی، قاب آیینه و صندلی با طراحی خاص و منحصر به فرد است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *