مقالات مفید در باره خرید و نگهداری مبل

دعواهای زن و شوهر برای دکوراسیون داخلی‌ منزل + 10 ایده سازش

دعواهای زن و شوهر برای دکوراسیون داخلی‌ منزل

یک نظرسنجی و تحقیق در بریتانیا انجام شده تا بزرگترین شکاف ها برای دکوراسیون داخلی‌ منزل بین اعضای خانواده بررسی شود. 60٪ افراد گفته اند که هنگام تغییر دکوراسیون، جنگ به راه انداخته اند، اما ما برای چه می جنگیم؟ به‌ علاوه، ما نشان می‌دهیم که واقعاً تا کجا پیش می‌رویم تا از زندگی با مبلمان زشت اجتناب کنیم. این مقاله توسط تولیدی مبل افرا با 23 سال سابقه در بازار مبل یافت آباد تولید کننده انواع مبل راحتی جدید، مبل ال، چستر، مبل کلاسیک، میز ناهارخوری، آینه کنسول و … ترجمه و تهیه شده است

 %70 برای جلوگیری از درگیری، قسمتی از دکوراسیون داخلی‌ منزل را به همسرشان میسپارند.

به طرز شگفت انگیزی %70 به فکر سپردن یک اتاق در خانه هستند تا به همسرشان اجازه دهند سبک دکوراسیون داخلی‌ منزل را انتخاب کند. و در بقیه خانه دخالت نکنند. آیا شما هم به همسرتان کمد لباس یا اتاق دکوراسیون مردانه داده اید تا بتوانید هر جای دیگری را به سلیقه خود تزئین کنید؟

%56 از زنان به طور کامل مسئولیت دکوراسیون داخلی‌ منزل را بر عهده دارند

%56 از زنان به طور کامل وظیفه دکوراسیون داخلی‌ منزل، را بر عهده دارند وقتی از آنها پرسیده شد که چقدر با طراحی داخلی درگیر هستند، %56 از زنان گفتند که کنترل کامل را در دست دارند، در حالی که تنها %20 از مردان. و درحالی که زنان از تسلط بر دکوراسیون خانه خوشحال هستند، مردان از کاتالوگ مبلمان فرار می کنند.

مردان پنج برابر بیشتر از زنان به طور کامل از برنامه ریزی طراحی داخلی دور می مانند. مردانی که می خواهند با دکوراسیون داخلی درگیر شوند، مراقب باشند! زنان دو برابر بیشتر از مردان احتمال دارد که «همیشه» در مورد ظاهر خانه خود بحث کنند. یک پیشنهاد، به عنوان راه حل اگر میخواهید بر سر انتخاب یک مبلمان در دکوراسیون به توافق برسید طرحهای متنوع ما را ببینید و از کارشناسان ما مشاوره بخواهید.

زنان به طور کامل مسئولیت دکوراسیون داخلی‌ منزل را بر عهده دارند

 

 %70 مخفیانه می خواهند دکوراسیون زشت شریک زندگی خود را دور بریزند.

فرقی نمی کند میراث خانوادگی همسرمان باشد یا اثر هنری گرانبهای، 33% از ما اگر دکوراسیون داخلی را خجالت آور بدانیم آنها را در سطل زباله قرار می دهیم. حتی بیشتر! و در مجموع 70 درصد گفته اند که به حذف انتخاب‌ های آزار دهنده طراحی خانه فکر کرده‌اند. خوشبختانه همه چیز مستقیماً به زباله دانی نمی رود.

بیش از نیمی از اثاثیه را اگر دوست نداشتند پنهان می کردند. هم مردان و هم زنان می گویند که در پنهان کردن مبلمانی که دوست ندارند مقصر هستند. 56 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که به فکر پنهان کردن اثاثیه غیر جذاب دیگری هستند، به عنوان مثال، در اتاق اضافی، بنابراین دور از چشم است.

%40 تا زمانی که یک ویژگی بد طراحی داخلی را حذف نکنند، از تلاش دست نمیکشند.

نزدیک به 40 درصد گفته اند که ممکن است تا زمانی که زیور آلات یا اثاثیه زشت از بین نروند از تلاش دست بردار نیستند. علاوه بر این، زنان دو برابر بیشتر احتمال دارد که اگر از دکوراسیون خانه خود خوششان نیاید، دست از تلاش بر ندارند تا خانه را به سلیقه خود درست کنند، به نظر می رسد این انتخاب خانم ها برای اکثر خانواده ها باشد.

%40 تا زمانی که یک ویژگی بد طراحی داخلی را حذف نکنند، از تلاش دست نمیکشند.

توافق در مورد یک چیز! بیش از 40% مردان و زنان از وجود گل مصنوعی متنفرند

اما بالاخره مردان و زنان در مورد یک چیز توافق دارند، بیش از 40٪ از وجود گل مصنوعی متنفرند وقتی صحبت از دکوراسیون به میان می آید، به نظر می رسد که مردان همیشه اهل مریخ و زنان ونوسی نیستند. هر دو موافق هستند که گل مصنوعی یکی از مواردی است که باید از بین برود. 49 درصد از مردان و 36 درصد از زنان گفته اند که از گل یا میوه های مصنوعی متنفرند.

لوازم جانبی شایع ترین علت اختلاف نظرها هستند

با کمال تعجب، این چیزهای کوچک هستند که علت اصلی اختلاف نظر هستند. بیش از 33% نشان دادند که بیشتر بر سر لوازم جانبی بحث می کنند. رنگ و مبلمان در رتبه دوم قرار گرفتند و 20 درصد گفته اند که این ویژگی های داخلی باعث ایجاد خرابی های جدی در فضای اتاق آنها شده است. بیش از 25 درصد از مردان به گلدانها نه می گویند در حالی که 40 درصد از زنان نمی توانند یادگاری های ورزشی را تحمل کنند.

لوسترها و کمدهای آینه دار شکوه خود را از دست می‌دهند، زیرا بیش از 25 درصد از مردان می‌گویند مبلمان براق منفورترین ویژگی داخلی در اتاق خواب است. بالش های زیادی در رتبه دوم قرار دارند، زیرا 19 درصد می گویند که از ور رفتن با این همه بالش در شب خوششان نمی آید. 15 درصد از مردان نیز از کاغذ دیواری طرح دار متنفرند، بنابراین اگر می خواهید شبی رمانتیک داشته باشید، به این نکات توجه کنید.

60% بر سر فضای داخلی دعوا کرده اند، اما کارشناسان معتقدند که بحث کردن در یک رابطه سالم خیلی عادی است. بحث با همسرتان می تواند چیز خوبی باشد. تصور می‌شود زوج‌هایی که هرگز با هم بحث نمی‌کنند، به احتمال زیاد خیلی ناراضی هستند، زیرا می‌توانند احساسات واقعی خود را پنهان نگه دارند. کارشناسان می‌گویند زوج‌هایی که با هم بحث می‌کنند، با هم می‌مانند، بنابراین دعوای گاه به گاه بر سر مبلمان یا میز ناهار خوری و … نباید چندان اهمیتی داشته باشد.

10 ایده برای سازش در هنگام نزاع برای دکوراسیون داخلی‌ منزل

  1. قطعات مهمی را که واقعا دوست دارید نگه دارید، آنهایی را که دوست ندارید دور بیندازید
  2. تصمیم بگیرید که چه کسی از فضا بیشتر استفاده خواهد کرد
  3. تا آنجا که می توانید سبک ها را با هم ترکیب کنید
  4. منطقی فکر کنید آیا فقط سعی می کنید راه خود را طی کنید؟
  5. می توانید از یک طراح داخلی حرفه ای مشاوره بگیرید
  6. تابلوهای الهام بخش برای نشان دادن ظاهری که می خواهید ایجاد کنید
  7. از یکدیگر تشکر کنید
  8. عصبانی نباشید، در عوض در مورد احساس خود صادق باشید
  9. برای تغییر آماده باشید
  10. با همه چیز ارتباط برقرار کنید، اجازه ندهید انتخاب مبلمان به رابطه شما آسیب برساند.

کلام آخر

به این فکر کنید که چگونه می توانید با هم در زمینه دکوراسیون داخلی‌ منزل همکاری کنید، یا اینکه همچنان وسایل همدیگر را را در اتاق اضافی پنهان کنید! سازش فقط برای دکوراسیون داخلی منزل مهم نیست. همیشه نیاز به سازش دارید.

به عنوان یک پیشنهاد کاربردی هنگامی که برای خرید یک بخش از دکوراسیون به توافق رسیدید. می توانید برای خرید انواع مبلمان و سرویس خواب به تولیدی مبل افرا مراجعه کنید یا تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در رسیدن به بهترین دکوراسیون کمک کنند. اکنون با ما تماس بگیرید.

 با کارشناسان ما تماس بگیرید 02166306732 – 09123196521

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *