مقالات مفید در باره خرید و نگهداری مبل

انتخاب سرویس تخت خواب مناسب + نکات نگهداری

سرویس تخت خواب

افراد عادی یک سوم عمر خود را در خواب می گذرانند، بنابراین منطقی است که بخواهید مکان مناسبی برای گذراندن این زمان پیدا کنید. داشتن فضایی راحت و آرام برای خوابیدن برای یک سبک زندگی آرام ضروری است، اما با وجود این، انتخاب سرویس تخت خواب مناسب می تواند دشوار باشد. تولیدی مبل افرا با 23 سال سابقه در بازار مبل یافت آباد تهران در این مقاله راهنمای خرید تخت خواب را با چند نکته که باید بدانید برای کمک به خواب شبانه راحت برای شما ارائه می کند، از جمله اینکه کدام تخت و تشک برای شما مناسب است.

چگونه برای سرویس تخت خواب خود اندازه گیری کنیم

با اندازه گیری حداکثر طول و عرض نقطه ای که قصد دارید سرویس تخت خواب جدید خود را در آن قرار دهید، شروع کنید. با یک برنامه ریزی بصری، از کارت یا کاغذ برای ترسیم موقعیت های احتمالی قبل از اندازه گیری استفاده کنید. فراموش نکنید که با در نظر گرفتن اندازه کامل تخت، به‌ علاوه لوازم دیگر مانند مبل، پاتختی و دراور و غیره فضای خود را اندازه‌گیری کنید.

چگونه سایز سرویس خواب مناسب را انتخاب کنیم؟

انتخاب اندازه مناسب سرویس خواب می تواند به نظر پیچیده باشد. جهت ابهام زدایی برای یک انتخاب اندازه عالی، در اینجا لیستی از بخشها و سایزهای تخت خواب آمده است.

طول تخت خواب

طول تخت خواب را نباید نادیده گرفت، طول ایده آل تخت باید حداقل 10 سانتی متر بیشتر از قد بلندترین فردی باشد که از آن استفاده می کند. طول اضافی باعث می شود که هیچ کس مجبور نباشد در وضعیت جنینی بخوابد تا روی تخت قرار گیرد.

عرض تخت خواب

عرض تخت خواب بستگی به ترجیح شخصی شما دارد. اکثر زوج ها در بریتانیا از تخت دو نفره استاندارد استفاده می کنند. در حالی که این برای بسیاری کارآمد است، برخی متوجه می‌شوند این اندازه استاندارد می‌تواند باعث ایجاد اختلال در خواب شود، به‌ویژه برای افرادی که سبک می‌خوابند.

زمانی که همسر تغییر موقعیت می‌دهد. فضای خواب همچنین می‌تواند تنظیم دما را برای زوج‌هایی که تخت کوچک‌تری دارند، فراهم کند. می تواند آنها را بیش از حد گرم کند.  با توجه به جثه و سبک خواب باید عرض تخت مناسب را انتخاب کنید.

چگونه برای سرویس تخت خواب خود اندازه گیری کنیم

اندازه های مختلف تخت خواب

اندازه‌های تخت بر اساس اندازه تشکی که برای آن انتخاب میکنید بستگی دارد. انداز تشک هم وابسته به قد شماست، بنابراین اگر یک تخت جدید برای تشک موجود می‌خرید، ابتدا تشک آن را اندازه بگیرید تا مطمئن شوید که تختی انتخاب می‌کنید که از آن پشتیبانی کند. اما به ابعاد کل قاب تخت، از جمله ملحقاتی مانند سر تخت، توجه کنید برخی از سبک ها ممکن است بزرگتر یا کوچکتر از بقیه باشند. بیایید به اندازه گیری های موجود برای انواع مختلف تخت ها نگاه کنیم.

سرویس خواب یک نفره

سرویس خواب یک نفره در عرض های مختلف تولید میشود. تخت خواب یک نفره استاندارد و رایج ترین گزینه برای تخت خواب نوجوانان و تخت های دو طبقه است. ابعاد آن 90 سانتی متر عرض و 190 سانتی متر طول می باشد.

تخت‌ خوابهای یک نفره کوچک ابعاد ( 75 سانتی متر عرض و 190 سانتی متر طول ) برای صرفه‌ جویی در فضا برای اتاق‌های کوچک‌تر ایده‌آل هستند. آنها به طور ویژه برای کودکان حدودا چهار ساله و اتاق مهمان طراحی شده اند.

سرویس خواب دو نفره

انواع سرویس خواب دو نفره  در اندازه های مختلف تولید میشود، در تولیدی مبل افرا مدلها با سایز مورد نظر شما تولید میشود. اما انواع اندازه تخت های دو نفره در پایین آمده است.

تخت دو نفره کوچک

تخت دو نفره کوچک، برای یک یا دو نفر مناسب است. این نوع تخت مناسب زوجهای با جثه متوسط است و اتاق های کوچک، ابعاد آن 120 سانتی متر عرض و 190 سانتی متر طول . تخت دونفره استاندارد که نسبت به سایز کوچک برای دو نفر مناسب تر است. ابعاد این تخت 135 سانتی متر عرض و 190 سانتی متر طول می باشد و برای دو نفر و اتاق خواب با اندازه متوسط خوب است.

 تخت کوئین

تخت کوئین، که می توان تخت کوئین استاندارد بآن گفت. تخت کوئین سایز بلندتر و پهن تر از تخت های دو نفره استاندارد است که آن ها را برای فضای پا و افراد بلند قد مناسب می کند. ابعاد آن با عرض 150 سانتی متر و طول 200 سانتی متر عرضه می شود ایده آل برای 2 نفر و افراد با قد بیش از 190 سانتی متر .

تخت کینگ

تخت کینگ، اگر راحتی واقعی را با فضا مرتبط می‌دانید، تخت‌کینگ ایده‌آل است. دارای عرض اضافی است و برای زوج هایی که دوست دارند دراز بکشند و کاملاً استراحت کنند، مناسب است. به عنوان بزرگترین اندازه تخت، برای اتاق خواب های بزرگتر مناسب است. ابعاد: 180 سانتی متر عرض و 200 سانتی متر طول است. ایده آل برای 2 نفر یا بیشتر، اتاق های بزرگتر، و کسانی که فضای اضافی روی تخت را ترجیح می دهند.

اندازه های مختلف تخت خواب

 

نگهداری سرویس تخت خواب

ایده خوبی است که هر 6 ماه یا بیشتر قطعات سرویس تخت خواب را بررسی کنید تا مطمئن شوید که شل یا شکسته نشده اند. در اینجا چند نکته کلی وجود دارد. اگر یراق‌ها شل به نظر می‌رسند یا احساس می‌کنید، بررسی کنید که آیا به درستی سفت شده‌اند یا خیر. دقت کنید بیش از حد سفت نکنید.

قبل از شروع، مطمئن شوید که دستورالعمل های مونتاژ را مطالعه کرده اید. تخت های مختلف ممکن است به ابزارهای مختلفی نیاز داشته باشند. اگر تخت شما فنر دارد آیا فنرها نیاز به بررسی و تعمیر ندارد؟ دقت کنید که ضربه های محکم مانند پریدن روی تخت ممکن است باعث شکستگی آن شود. تمیز نگه داشتن کلی سرویس تخت خواب، رنگ کردن بدنه نیز در نگهداری از آن خیلی موثر است.

پیشنهاد

حالا که به روش اندازه گیری اتاق خواب برای تخت، و روش اندازه مناسب تخت برای هر نفر، و سایزهای موجود تخت خواب آگاه شدید میتوانید به خوبی تخت مورد نظر خود را انتخاب کنید شما میتوانید طبق سایزی که برای تخت خود بدست آوردید با خرید مستقیم از تولیدی مبل افرا سرویس خواب خود را با بهترین قیمت در بازار و به صورت سفارشی تهیه کنید برای استفاده از این فرصت عالی اکنون با ما تماس بگیرید.

تلفن:  02166306732 – تلفن همراه: 09123196521

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *