مقالات راهنمای خرید و نگهداری مبل و دکوراسیون

مبل طوسی در اتاق نشیمن انتخابی همیشگی و بروز

مبل طوسی

رنگ طوسی در حال حاضر به عنوان یک رنگ کلاسیک تعریف می شود و برای چندین سال مبل طوسی، محبوب ترین انتخاب برای مبلمان داخلی بوده است. جذابیت جهانی آن عمدتاً به دلیل ترکیب موفقیت آمیز آن با انواع سبک ها و ترکیب یکپارچه با اکثر پالت های رنگ است. رنگی است که بسیار بخشنده است هنگامی که طوسی رنگ غالب در فضای داخلی است، انتخاب لوازم جانبی میتواند هم متضاد و هم مکمل باشند. اغلب رنگهای خاکستری دارای رنگ‌ آبی زیادی است که، آن را به رنگ سرد تبدیل می‌کند بنابراین از رنگ‌های گرم‌ تر برای هماهنگ کردن ظاهر کلی بهره می‌بریم.

مبل طوسی

مبل طوسی در اتاق نشیمن

نحوه انتخاب مبل طوسی مناسب

طیف طوسی زیادی وجود دارد، فقط آنها را کنار هم قرار دهید و خواهید دید. برخی ممکن است کمی سبز، بنفش یا آبی به نظر برسند، ته رنگ سرد داشته باشند. اگر خاکستری گرم باشد ممکن است رنگ های قرمز، نارنجی، قهوه ای یا زرد داشته باشد. خاکستری اغلب به عنوان یک رنگ سرد توصیف می شود، اما با طرفند خاصی، خاکستری می تواند گرمای ملایمی را به فضای داخلی شما نیز بدهد. برای احساس نور در فضا، آن را رنگ پریده نگه دارید، اما برای آرامش و درام، مبل طوسی تیره تر را انتخاب کنید.

برای پیدا کردن بهترین طیف طوسی برای مبلمان راحتی طوسی در نظر گرفتن جهت اتاق نشیمن مهم است. اتاق های رو به جنوب پر از نور هستند، فضاهای رو به شرق در صبح نور گرم تری و در عصر نور خنک تری دریافت می کنند و برای اتاق های رو به غرب برعکس. تغییر نور به این معنی است که شما باید طوسی را پیدا کنید که با هر دو کار کند یا تصمیم بگیرید که چه زمانی از روز از فضا استفاده کنید و بر اساس آن انتخاب کنید.

نسبت به سبک دکوراسیون خود میتوانید یک مبل کلاسیک طوسی برای دکوراسیون کلاسیک خود انتخاب کنید و از طیف رنگی زیبایی که میتوانید خلق کنید لذت ببرید. طوسی در مبلمان خانه های کوچک هم کاربردی و جذاب است. یک مبل ال طوسی چیدمان و رنگ بندی خانه نقلی شما را راحت و دوست داشتنی میکند.

بهترین لوازم جانبی برای مبل راحتی طوسی

  • کوسن
  • فرش ضخیم با پرز بلند
  • پنجره‌ها، پرده و میزان نور که وارد اتاق میشود
  • اجسام فلزی طلایی و مسی رنگ، مانند گلدان ها و میزهای کناری
  • نورپردازی محیطی

کوسن یک افزودنی جذاب و ایده آل برای مبل

کوسن یک افزودنی ایده آل برای انواع مبل از جمله مبل طوسی، میباشد. و می توان کلی ایده بی نظیر با جنس، شکل، اندازه، رنگ و  ترکیب آن با انواع مبل ایجاد کرد که در ادامه بصورت مفصل به آن می پردازیم با ما همراه باشید.

نحوه انتخاب کوسن برای مبل طوسی

یکی از مزایای اصلی انتخاب مبل طوسی این است که به شما کارت سفید می دهد تا شخصیت خود را به روش های دیگری مانند اضافه کردن کوسن ها بیان کنید. مزیت بزرگ کوسن ها این است که روشی ارزان برای به روز رسانی فضای داخلی شما هستند تا رنگ و حسی تازه به اتاق شما بیافزایند. آنها همچنین به فضای نشیمن آرامش بیشتری می بخشند و از مزایای اضافی پشتیبانی در جایی که به آن نیاز دارید، مانند پشت یا گردن شما برخوردار خواهند بود.

نحوه انتخاب کوسن برای مبل راحتی طوسی تولیدی مبل افرا

تعداد کوسن برای مبل

این بستگی به اندازه و سبک مبل دارد. برخی از مبل ها دارای نشیمن عمیق هستند که فضای زیادی را برای کوسن های اضافی ایجاد می کند. کاری که ما نمی‌خواهیم انجام دهیم این است که مبل را با کوسن‌های زیادی پر کنیم که فضایی برای نشستن راحت برای کسی باقی نماند. یک قانون کلاسیک این است که کوسن ها در گوشه مبل بنشینند، پس بهتر است دو یا چهار کوسن بخرید. اگر صندلی راحتی در کنار مبل دارید، برای هر صندلی یکی را انتخاب کنید

شکل و اندازه کوسن

کوسن های مربعی هم روی مبل های با تکیه گاه کوتاه و هم روی مبل های با تکیه گاه بلند به خوبی جواب می دهد. با این حال، مبل‌هایی که تکیه گاه کوتاه دارند، با کوسن‌های مستطیلی بهتر ست می‌شوند که روی صندلی‌های پهن نیز ظاهر خوبی خواهند داشت. هنگام تصمیم گیری در مورد اندازه کوسن، باید متناسب با اندازه مبل باشد. ما نمی‌خواهیم کوسن‌های خیلی بزرگ را یرای یک مبل کوچک انتخاب کنیم، زیرا نه تنها عملی نیست، بلکه باعث کوچک‌تر به نظر رسیدن مبل نیز می‌شود.

ارزش آن را دارد که به اندازه های مختلف کوسن روی یک مبل نیز نگاه کنید، به خصوص زمانی که بیشتر از دو عدد می خرید. یک کوسن بزرگ که در پشت یک کوسن مربع کوچکتر قرار می گیرد، می تواند واقعاً مؤثر به نظر برسد، زیرا رنگ ها و علاقه بیشتری به فضای داخلی می دهد. کوسن های گرد را نباید نادیده گرفت زیرا می توانند انتخابی عالی به خصوص روی مبل های زاویه دار باشند تا عمق و بعد بافتی بیشتری به آنها بدهند.

مبل ال طوسی تولیدی مبل افرا

جنس کوسن

هنگام انتخاب کوسن برای مبل راحتی خود، خوب است که مواد را در نظر بگیرید. برای پر کردن کوسن معمولاً از الیاف پلی استر یا پر استفاده می شود. پلی استر شکل خود را حفظ می کند و مقرون به صرفه ترین گزینه است. ولی پر انتخابی لوکس‌تر است و برای حفظ شکل خود نیاز به پر کردن دارد. پارچه کوسن باید با پارچه مبل شما مطابقت یا تضاد داشته باشد. به عنوان مثال، یک کوسن مخملی با یک مبل مخملی ست میشود ، اما یک کوسن خز مصنوعی روی مبل های کتان به همان اندازه موثر است. مهم است که پوشش قابل جدا شدن باشد تا بتوان آن را تمیز کرد. هر یک از مواد مورد استفاده برای روکش کوسن دارای ویژگی های متمایزی است:

  1. پنبه: حس طبیعی و غیر حساسیت زا.
  2.  مخملی: پرزهای مخملی و پر زرق و برق.
  3. پلی استر: همه کاره و سخت پوشیده است.
  4. کتان: الیاف طبیعی و رنگ های ملایم.
  5. ابریشم: صاف و مجلل.
  6. خز مصنوعی: کرکی، نرم و گرم در لمس.
  7. الیاف بازیافتی: احساس نرم و یک گزینه پایدار عالی

رنگ کوسن

هنگام انتخاب کوسن برای مبل طوسی یا هر رنگ روشن دیگری، خوب است آنهایی را انتخاب کنید که دارای رنگ یا طرح مکمل هستند. پیدا کردن کوسن های مناسب برای یک مبل خاکستری می تواند کمی مشکل ساز باشد. بنابراین، بیایید کمی خلاقانه فکر کنیم. شما می توانید تقریباً از هر رنگی با رنگ خاکستری به عنوان پایه استفاده کنید، اما محبوب ترین رنگ، خاکستری مایل به زرد، زرد خردلی، صورتی رژگونه، مرجانی یا طلایی است.

برای سایه سردتر خاکستری که به رنگ های آبی بیشتر متمایل می شود، به رنگ های آبی، آبی سرمه ای، نعنایی یا سبز تیره نگاه کنید. به یاد داشته باشید که پالت رنگ انتخابی باید با بقیه عناصر موجود در دکوراسیون هماهنگ باشد. رنگ‌هایی که برای کوسن‌ها انتخاب می‌کنید راهی عالی برای گره زدن به رنگ‌های دیگر در اتاق برای ایجاد ظاهری منسجم و متعادل است.

ایده جالب انتخاب کوسن مناسب برای هر فصل

یک ایده جذاب هنگام انتخاب کوسن های خود، انتخاب قطعاتی است که فصل را منعکس می کند. مثلا برای مبل ال طوسی خود، در ماه‌های سرد پالت رنگ تیره‌تری را ترجیح دهید، که آرامش مورد نیاز برای ماه‌های سردتر را القا کند. برای کریسمس می توانید نقوش سرگرم کننده مانند آدم برفی و درخت کریسمس را اضافه کنید. در بهار و تابستان، ممکن است رنگ‌های روشن‌تری مانند نارنجی و زرد روشن را ترجیح دهید.

تهیه و خرید انواع مبل طوسی

تولیدی مبل افرا  ارائه دهنده انواع مبل راحتی، از جمله مبل طوسی، مبل ال و مبل کلاسیک  با امکان سفارش پارچه و رنگ مورد نظر با بهترین کیفیت و گارانتی 18 ماهه می باشد. همچنین امکان خرید مستقیم مبل از تولیدی، را، هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین برای شما مشتریان عزیز فراهم آورده برای دیدن محصولات ما روی لینکهای بالا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *