مقالات راهنمای خرید و نگهداری مبل و دکوراسیون

مبلمان تیره برای اتاق نشیمن

مبلمان تیره

مبلمان به رنگ قهوه ای تیره در بین مشتریان ما بسیار محبوب است، اما به عنوان مثال رنگ های قرمز تیره گزینه ای نیست که بسیاری از مردم به سراغ آن می روند. رنگ های تندتر در سایه تیره ممکن است برای برخی از سبک ها و رنگ های دیوار مناسب نباشد.

چه نوع فضای داخلی با مبلمان تیره به خوبی هماهنگ می شود؟ هنگام جستجوی مبلمان تیره برای اتاق نشیمن خود چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

مبلمان تیره برای اتاق نشیمن شما

خرید مبل تیره برای اتاق نشیمن می تواند یک چالش بزرگ باشد. ابتدا باید بتوانید مبلمان را با رنگ دیوارها و کف خود هماهنگ کنید. ممکن است انجام این کار بسیار آسان به نظر برسد، اما گاهی اوقات اینطور نیست. یک کفپوش با رنگ روشن می‌تواند برای مبلمان با رنگ‌های تیره‌تر مناسب باشد. همچنین باید به فکر تطبیق مبلمان با رنگ دیوار باشید.

توصیه می کنیم ابتدا مبلمان بخرید و سپس دیوارها را رنگ کنید. ثالثاً، باید در مورد ترکیب تمام قطعات مبلمان در یک چیدمان منسجم فکر کنید. به عنوان مثال، گاهی اوقات ابتدا مبل می خریم و بعداً به خرید آینه کنسول یا قفسه کتاب فکر می کنیم. برای دیدن انواع مبل و آینه کنسول و دریافت مشاوره می توانید روی لینکهای بالا کلیک کنید.

چگونه یک اتاق نشیمن با مبلمان تیره ترتیب دهیم؟

مبلمان تیره با کف رنگ روشن زیبا به نظر می رسد. برای فضای داخلی کلاسیک ایده آل خواهد بود. کف روشن و مبلمان تیره یک کل هماهنگ با جلوه ای متضاد و زیبا ایجاد می کند. علاوه بر این، مبلمان ظریف به نظر می رسد و به پایه ای فوق العاده برای ایجاد یک چیدمان چشمگیر تبدیل می شوند.

به یاد داشته باشید که با چنین مبلمانی می توانید با لوازم جانبی نیز بازی کنید. یک گلدان کریستالی روی میز مشکی عالی به نظر می رسد، همچنین می توانید یک قاب عکس نقره ای یا طلایی را روی یک قفسه کتاب قهوه ای تیره قرار دهید. مبلمان تیره یک انتخاب عالی برای اتاق نشیمن به سبک های انگلیسی است. یک کمد قفسه بندی قهوه ای تیره که تمام دیوار را می پوشاند و یک مبل با کوسن، فضای داخلی با دیوارهایی با رنگ های سرد را بسیار گرم تر نشان می دهد.

مبل های تیره برای دفاتر خانگی به سبک انگلیسی یا کلاسیک نیز مناسب هستند. مبل های چوبی با روکش چرم خیره کننده به نظر می رسند. ظاهر بزرگ و چرم کلاسیک آنها ظرافت زیادی به اتاق نشیمن شما می بخشد. جدای از آن، مبل های تیره در مقابل دیوارهای روشن عالی هستند.

مبل راحتی چستر تیره برای اتاق نشیمن

کدام رنگ دیوار با مبلمان تیره ست می شود؟

مبلمان تیره برای اتاق نشیمن مزایای زیادی دارد. یکی از آنها این واقعیت است که با دیوارهای رنگ روشن، به عنوان مثال دیوارهای بژ یا سفید، یک کل هماهنگ را ایجاد می کند. دیوارهای سفید و مبلمان سفید می توانند از نظر نورپردازی با هم ترکیب شوند و به یک ترکیب بزرگ تبدیل شوند. به همین دلیل توصیه می کنیم مبلمان تیره را برای اتاق نشیمن با دیوارهای سفید انتخاب کنید.

اگر اتاق نشیمن شما دارای دیوارهایی با رنگ روشن است، به عنوان مثال می توانید مبل راحتی با رنگ آبی تیره را برای دیوار هایی با رنگ آبی روشن انتخاب کنید. علاوه بر این، چنین اتاقی با مبل گوشه ای تیره عالی به نظر می رسد. دیوارهای تیره و مبلمان اتاق نشیمن تیره نیز ایده خوبی هستند، اما نیاز به توجه بیشتری دارد. اگر تصمیم دارید رنگ دیوارهای خیلی تیره را انتخاب کنید، توصیه می کنیم رنگ روشن تری را برای مبلمان خود انتخاب کنید.

به این ترتیب، می توانید جلوه ای جالب و جذاب ایجاد کنید. رنگ گل رز گرد و خاکی نیز انتخابی عالی برای همراهی با مبلمان تیره است. دیوارهایی با چنین رنگی به یکی از ویژگی های غیر متعارف اتاق نشیمن شما تبدیل می شوند.

 

چگونه فرش مناسب را برای هماهنگی با مبلمان تیره انتخاب کنیم؟

یکی از موارد مهمی که در طراحی اتاق نشیمن باید به آن توجه کنید، انتخاب رنگ فرش است. چگونه یک مورد مناسب را برای مبلمان تیره انتخاب کنیم؟رنگ روشن فرش با مبلمان تیره یک ترکیب محبوب است، زیرا به شما امکان تضاد رنگ ها را می دهد. فرش سفید یک ویژگی متضاد عالی برای مبلمان سیاه یا قهوه ای تیره است. فرش تیره و مبلمان تیره در اتاق نشیمن شما نیز ترکیب جالبی است.

در اینجا، ارزش آن را دارد که رنگ دیوار روشن را در نظر بگیرید. مبلمان اتاق نشیمن چوبی بسیار تیره برای کسانی که سبک کلاسیک را دوست دارند گزینه خوبی است. دیوارهای سفید، کف چوب ماهون و مبلمان تیره یک ترکیب کلاسیک است، یک مبل زیبا و تیره به آن اضافه کنید و اتاق نشیمن شما خیره کننده به نظر می رسد.

 

فرش مناسب برای مبلمان تیره

چیدمان مبل های تیره اتاق نشیمن

مبل های تیره می توانند به یک پایه عالی برای چیدمان های مختلف تبدیل شوند. همچنین می تواند یک ویژگی باشد که شخصیت زیادی به اتاق شما می بخشد. هنگامی که به دنبال ایده ای برای چیدمان اتاق نشیمن خود با استفاده از مبل تیره هستید، ابتدا باید به شکل و سبک آن فکر کنید. مبل ساده، متحرک و کوچک، کدام برای اتاق نشیمن شما عالی خواهد بود.  مبل های تیره  ال نیز برای گوشه ای کوچک برای مطالعه در اتاق نشیمن شما عالی هستند. تمیز نگه داشتن آنها آسان است.

در انتها ما یک پیشنهاد جذاب هم ارائه می کنیم برای خرید مبل در سبکها و رنگهای مختلف و مشاوره درباره آن و تهیه مبل با بهترین قیمت شما می توانید بصورت مستقیم با کارشناسان تولیدی مبل افرا تماس بگیرید و از خدمات ما بهره مند شوید اکنون تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *