تولیدی مبل افرا با مدیریت جناب آقای ابوالقاسم بابائی با 24 سال سابقه در بازار مبل یافت آباد درحال فعالیت می باشد از همان ابتدا با هدف مشتری مداری آغاز به کار کرده و تلاش بر آن داشته تا رضایت و اعتماد مشتریان را جلب کند.این تولیدی توانسته است با تلفیق کیفیت، طراحی به روز و مناسب و تنوع زیاد محصول نیاز هر سلیقه ای را تولید کند و امکان منحصر به فرد خرید مستقیم از تولیدی را برای مشتری فراهم کند و قیمت بسیار مناسب و رقابتی را به مشتریان عرضه کند.

نماد اعتماد وزارت صنعت و معدن

در باره تولیدی مبل افرا,محصولات تولیدی مبل,تولیدی مبل افرا
برای اطلاعات بیشتر روی نماد اعتماد کلیک کنید، لطفا در صورت استفاده از فیلتر شکن آنرا خاموش کنید.

وجه تمایز ما

وجه تمایز تولیدی مبل افرا با سایرین در کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب آن است. ما عقیده به نظم و انضباط در کار خود داریم و همواره به فکر راه‌هایی برای بهبود کیفیت محصولات و افزایش بازده کاری خود هستیم. تعهد کاری ما و تحویل به موقع سفارشات مشتریان، از دیگر وجوه تمایز ما با سایرین بوده، همچنین تضمین کیفیت محصولات و ارائه‌ی گارانتی 18 ماهه باعث ایجاد بستری مناسب برای خریدی آسوده خاطر خواهد شد. در ادامه ویدئویی از کارگاه تولیدی مبل افرا ارائه میشود.

 

معرفی محصولات تولیدی مبل افرا

معرفی محصولات فروشگاه تولیدی مبل افرا؛ با 24 سال سابقه در بازار مبل یافت آباد تهران دسترسی آسان به انواع محصولات چوبی را هم برای مشتریان خود به ارمغان آورده است. برای آشنایی با هر دسته از محصولات تولید شده توسط ما روی لینک مربوط به همان دسته کلیک کنید.

تماس با ما

مبل راحتی

عمده ترین فعالیت تولیدی مبل افرا تولید انواع مبل راحتی و زیرگروه های آن می باشد که در ادامه معرفی می شوند انواع مبل راحتی، همانطور که از نامشان پیداست، برای راحتی ساخته شده اند، طراحی ساده و مدرن تری دارند و در آنها از کنده کاری های چوب و تزئینات پیچیده خبری نیست. به تمام معنا اگر بر روی آنها بنشینید، احساس راحتی می‌کنید. معمولا رنگ های شاد و طرح های ساده برای این مبل ها انتخاب می شوند.

مبل راحتی

مبل چستر

دسته ای از مبل های راحتی که به تازگی وارد بازار شده اند، مبل چستر، می باشد که از مدل های مبل راحتی معمولی زیباترند ولی در عین حال خصوصیات ایده آل مبل های راحتی را هم دارند. کاناپه هایی که در آن از دکمه های لمسه کاری استفاده شده از بارزترین مشخصات این مبل هاست.

مبل چستر

مبل کلاسیک

مبل کلاسیک، یکی دیگر از محصولات فروشگاه اینترنتی تولیدی مبل افرا است که طرفداران خاص خود را دارد. این مبل ها رسمی تر از انواع راحتی اند و معمولا 9 نفره تولید می شوند. تزئینات وکنده کاری های به کار رفته در آنها از مبل های سلطنتی کمتر است. این مبل ها فضای کمتری را اشغال می کنند.این مبل ها ظرافت های خاصی دارند. منبت کاری های استفاده شده بر روی دسته و تاج آنها حس خوبی را منتقل می کنند.

مبل کلاسیک

انواع مبل ال

مبل ال، در دسته راحتی ها تقسیم بندی می شوند. مبل هایی که به شکل ال (گوشه دار و تیز یا نیم دایره) تولید می شوند برای پر کردن نشیمن و اتاق تلویزیون و استراحت بر روی آنها بهترین گزینه هستند. مبل ال می تواند گوشه های خانه را به راحتی پر کند و این فضای پرت را مورد استفاده قرار دهد. البته چیدمان این مبل ها در وسط اتاق هم امکانپذیر است.

مبل ال

مبل مکانیزم

یکی از بهترین محصولات فروشگاه اینترنتی تولیدی مبل افرا، مبل مکانیزم این تولیدی است. مبل های مکانیزه دو منظوره اند. یعنی در زمان استراحت به شکل تخت در می آیند و در باقی اوقات به شکل مبل راحتی می توان از آنها استفاده کرد. این مبل ها می توانند به شکل 2 یا 3 نفره و یا حتی تک نفره تولید شوند.  برای آپارتمانها و سوییت های کوچک این مبل بهترین پیشنهاد است.

مبل مکانیزم

خرید میز ناهارخوری

محصولات فروشگاه اینترنتی تولیدی مبل افرا فقط منحصر به تولید انواع مبلمان نیست. انواع میز ناهارخوری را هم می توانید در این فروشگاه ببینید و در صورت تمایل برای خرید میز ناهار خوری، میتوانید روی لینک کلیک کنید. میزهای ناهارخوری مدل های مختلفی دارد. مانند مدل های سلطنتی، مدل های اسپرت، به اشکال مستطیل، بیضی، دایره، مربع و چستر.. میزهای ناهارخوری با انواع مختلفی از چوب ساخته می شوند.

خرید میز ناهار خوری

صندلی ناهارخوری

صندلی ناهارخوری، می توانند بدون دسته، با دسته، شخصی، چستر، از جنس فلز، از جنس چوب، با روکش پارچه یا روکش چرم، با طراحی فانتزی یا کلاسیک و سلطنتی باشند. انتخاب این مدل ها بستگی به نوع دکوراسیون و سلیقه شما دارد. و میتوانید این صندلی هارا با نوع و رنگ مبلهای خود ست کند.

صندلی ناهار خوری

میز تلویزیون

اگر دوست ندارید یا نمی توانید تلویزیون خود را در جایی ثابت مانند دیوار قرار دهید، خرید میز تلویزیون، پیشنهاد بسیار خوبی است. خوشبختانه میز تلویزیون های فعلی طراحی بسیار ساده و مدرنی دارند. جابه‌جایی آنها راحت است چون وزن زیادی ندارند. حجم زیادی هم اشغال نمی کنند. انتخاب یک میز تلویزیون جذاب می تواند در عین سادگی شکوه خاصی به دکوراسیون شما ببخشد. می توانید میز تلویزیون، آینه کنسول و میز جلو مبلی و عسلی را با هم ست کنید.

میز تلویزیون

آینه کنسول

از محصولات فروشگاه اینترنتی تولیدی مبل افرا، آینه کنسول است. خرید آینه و کنسول اگر از یک مدل و بصورت ست باشند زیبایی محیط را دو برابر خواهد کرد. برخی مدل های آینه کنسول می تواند فضای خوب و جادار هم ایجاد کند. ورودی خانه و یا انتهای راهرو می تواند مکان خوبی برای قرار دادن آینه کنسول باشد. همچنین می توانید آینه کنسول خود را از لحاظ جنس رنگ و طرح با مبلمان میز تلویزیون، میز جلو مبلی و عسلی خود ست کنید که زیبایی مضاعفی برای منزل شما به ارمغان خواهد آورد.

آینه کنسول

میز جلو مبلی و عسلی

همزمان با خرید مبلمان از میان محصولات تولیدی مبل افرا باید به فکر خرید میز جلو مبلی و عسلی هم باشید تا از فرصت تهیه یک ست بسیار زیبا از این دو بخش برای منزلتان بهره مند شوید. تولیدی مبل افرا برای این نیاز شما هم تولیدات متنوعی در فروشگاه خود دارد. در انواع مدل های مدرن و فانتزی یا کلاسیک.

میز جلو مبلی و عسلی

سرویس خواب دونفره

سرویس خواب دو نفره، می تواند طرح های کلاسیک، سلطنتی و مدرن داشته باشد. می تواند از جنس چوب و یا فلز ساخته شود. لمسه کاری بر روی سرویس های خواب دو نفره از زیباترین طرح هایی است که در تولیدی افرا هم می توانید پیدا کنید. مجموعه سرویس خواب شامل تخت دونفره، کمد، میز آرایش و دو عدد پاتختی می باشد. برای انتخاب سرویس خواب خود سعی کنید رنگ اتاق و پرده ها را در هنگام خرید حتما لحاظ کنید.

سرویس خواب دو نفره

تخت دونفره عروس و داماد

محصولات فروشگاه اینترنتی تولیدی مبل افرا، در تنوع یکی از کم نظیرها در بازار مبل و میز و سرویس خواب است. کیفیت بالای محصولات این تولیدی در کنار انواع طرح ها و مدل های متنوع عامل اصلی برای خرید شما می تواند باشد. اگر به دنبال تکمیل جهیزیه عروس هستید می توانید تخت خواب دو نفره عروس و داماد، را نیز از فروشگاه تولیدی مبل افرا ببینید و انتخاب کنید.

تخت دونفره عروس و داماد

سرویس خواب سلطنتی

تفاوت بین تخت های اسپرت و سلطنتی در این است که معمولا جنس سرویس خواب سلطنتی از چوب هایی مانند راش و گردو و مانند اینها است. بر روی این سرویس ها منبت کاری های ظریف با دست انجام صورت می گیرد. معمولا فضای زیادی اشغال می کنند و برای اتاق خواب های وسیع زیبایی بیشتری به ارمغان می آورد. در مقابل تخت اسپرت کاملا برعکس این ویژگی ها را دارد.

سرویس خواب سلطنتی

آباژور و بوفه چوبی

محصولات تولیدی مبل افرا با تولید انواع آباژور و بوفه چوبی، خرید شما را کامل می کند. شما می توانید در هنگام تهیه بوفه چوبی و آباژور جنس، طرح و رنگ مبلمان خود را در نظر بگیرید تا از هارمونی و ست بودن وسایل خود بیشتر بهره مند شوید.

در انتها مجدد پیشنهاد میدهیم تا محصولات مورد نیاز خود را از تولیدی مبل افرا بصورت مستقیم از تولید کننده همراه 18 ماه ضمانت تهیه کنید تا از فرصتهای طلایی ایجاد شده بهترین استفاده را ببریم. تشکر از همراهی شما تا انتهای این مطلب.

آباژور و بوفه چوبی